پلمب کافه تایپ و دو واحد صنفی آریشگاه زنانه تحت عنوان «عدم رعایت حجاب مشتریان» در تهران و اسلامشهر

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، کافه تایپ در تهران و دو واحد صنفی آرایشگاه زنانه را در اسلامشهر پلمب کردند.  پلمب این واحد‌های صنفی تحت عنوان «عدم رعایت حجاب مشتریان» صورت گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، کافه تایپ واقع در خیابان ایرانشهر در تهران، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، به علت «عدم رعایت حجاب مشتریان» ‌پلمب شد.

براساس این گزارش، کافه تایپ از جمله مکانهای پر طرفدار در تهران است که برخی از شهروندان برای سپری کردن اوقات فراغت خود به آن واحد صنفی مراجعه می کنند.

لازم به اشاره است، کافه تایپ، پیشتر هم توسط ماموران نیروی انتظامی پلمب و پس از مدتی فک پلمب شده بود.

در گزارشی دیگر، روز دوشنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۲، سرهنگ محمدرضا علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر واقع در جنوب غرب استان تهران، از اخذ تعهد از ۷ واحد صنفی آرایشگاه زنانه و سپس از پلمب ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه دیگر به علت (فعالیت جرم انگارانه از طریق انتشار تصاویر در فضای مجازی) خبر داد و در ادامه نیز از تشکیل پرونده قضایی برای ۲ متصدی واحدهای صنفی مذکور سخن گفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر گفت:”تعدادی از واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه مورد پایش قرار گرفت و در نهایت به هفت واحد صنفی که‌ فعالیت جرم انگارانه در پیج های اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند پس از هماهنگی با مقام قضایی و احضار به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت، برای آخرین بار تعهد کتبی مبنی بر رعایت شئون اسلامی اخذ و سپس عکس های مجرمانه موجود از صفحات شخصی مربوطه حذف شد.”

وی همچنین افزود:”دو واحد صنفی که‌ (فعالیت جرم انگارانه) در صفحات اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند با دستور مراجع قانونی پلمپ شدند.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید