تداوم بازداشت و بی‌خبری مطلق از چهار عضو «کومله» با وجود گذشت بیش از۱۱ ماه از تاریخ دستگیری  

پژمان فاتحی، محمد فرامرزی، محسن مظلوم و وفا آذربار

بیش از ۱۱ ماه از ناپدیدسازی قهری چهار فعال سیاسی کرد به‌نام‌های پژمان فاتحی، محمد فرامرزی، محسن مظلوم و وفا آذربار می‌گذرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکم مردادماه۱۴۰۱، چهار عضو کومله به نام های پژمان فاتحی، محمد فرامرزی، محسن مظلوم و وفا آذربار در روستای «ینگجه» از توابع منطقه صومای برادوست ارومیه بازداشت شدند اما تا به این لحظه خبری از آنها در دست نیست.

از زمان بازداشت تا لحظه تنظیم این گزارش هیچکدام از این افراد به خانواده خود تماسی نداشته اند و همچنان از محل نگهداری آنها و سرنوشتشان خبری در دست نیست.

در حالی که به سالگرد ربایش این فعالان سیاسی توسط نهادهای اطلاعاتی نظام نزدیک می‌شویم، علی‌رغم پیگیری‌های مداوم خانواده‌های آنان در این مدت، تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت این زندانیان سیاسی در دست نیست.

پژمان فاتحی ۲۸ ساله اهل کامیاران، محسن مظلوم ۲۷ساله اهل مهاباد، محمد فرامرزی ۲۸ ساله اهل دهگلان و وفا آذربار ۲۶ساله اهل بوکان، از اعضای «حزب کومله کُردستان ایران» که توسط نیروهای امنیتی در روستای “ینگجه” از توابع منطقه صومای برادوست ارومیه ربوده شدند و تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دسترس وجود ندارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید