قرار جلب برای خانواده فلاحی پس از ۹ ماه بازداشت موقت صادر شد

نصرالله فلاحی، ارغوان فلاحی و اردوان فلاحی

عرفان کرم‌ویسی وکیل دادگستری با انتشار توییتی از صدور قرار جلب برای خانواده فلاحی پس از ۹ ماه بازداشت موقت و بلاتکلیفی خبر داد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، قرار جلب نصرالله فلاحی همراه با دخترش ارغوان فلاحی، پسرش اردوان فلاحی صادر شده است و این خانواده به اتهام هایی همچون عضویت در گروه، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی و خارجی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، متم و پرونده این خانواده به دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است.

آقای کرم‌ویسی نوشت: پیرو ابلاغیه صورت گرفته به موکلینم ‎خانواده فلاحی، در خصوص پرونده آنها توسط شعبه شش دادسرای اوین پس از حدود ۹ ماه بازداشت موقت، قرار جلب به دادرسی صادر گردیده و پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

آقای کرم‌ویسی درباره اتهامات انتسابی علیه خانواده فلاحی افزود: با این توضیح که اتهام های انتسابی به آقای ‎نصرالله فلاحی و دخترش ‎ارغوان فلاحی به ترتیب یک- عضویت در گروه، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی و خارجی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جلب به دادرسی در خصوص ‎اردوان فلاحی نیز به اتهام مشارکت در تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی صادر شده است.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: همچنین لازم به ذکر است که اتهام های محاربه و افساد فی الارض از عناوین اتهامی خانواده فلاحی حذف شده است و در خصوص این اتهامات منع تعقیب صادر گردیده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید