بی خبری از وضعیت فاطمه موسوی علیرغم گذشت بیش از ۱۳ روز از تاریخ بازداشت

فاطمه موسوی و مسعود حیدری

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی از سرنوشت فاطمه موسوی مادر دو کودک، او بیش از سیزده روز است که در بازداشت و بلاتکلیف، ابتدا به آگاهی شاپور و بعد به زندان اوین و از چند روز پیش جهت بازجویی به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲، مسعود حیدری در صفحه خود ضمن تایید بازداشت همسرش نوشت: «همسرم فاطمه موسوی را از ۱۳ روز پیش تاکنون بازداشت و زندانی کرده اند.»

فاطمه موسوی روز سه شنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۲، توسط چند مامور امنیتی «زن و مرد» بازداشت و ابتدا به آگاهی شاپور و بعد به زندان اوین و در حال حاضر در مکانی نامعلوم به سر می‌برد، همسر این بازداشتی با دو کودک خردسال نگران وضعیت ایشان هستند.

تا لحظه تنظیم این گزارش از اتهام های انتسابی علیه فاطمه موسوی اطلاعی در دست نیست.

آقای حیدری می گوید: من و فاطمه دو کودک ۸ و ۲ ساله داریم و طی این روزها در اضطراب و نگرانی به سر برده ایم. من از لحظه بازداشت همسرم با کودکانم به زندان مراجعه کردیم اما اجازه ملاقات ندادند.

او در ادامه گفت: همسرم را چندین روز در آگاهی شاپور نگهداری کرده و سپس به زندان اوین منتقل کردند اما سه روز پیش به مکان نامعلومی انتقال داده اند و از وضعیت او بی خبر هستیم، در جواب پرس و جو و پیگیری هایم تنها پاسخی که داده اند این بوده که ما به شما اطلاع می دهیم که چه کار کنید.

آقای حیدری در پایان می گوید: از همین طریق اعلام می کنم که مسوولیت جان و سلامت همسرم و عواقبی که من و فرزندانمان با آن مواجه هستیم با مسوولین امنیتی و قضائی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید