آزادی سه شهروند بهایی با تودیع قرار وثیقه از زندان مرکزی کرمان

شهرام فلاح، یکتا فلاح و پریدخت شجاعی

سه شهروند بهایی به نام های شهرام فلاح، یکتا فلاح و پریدخت شجاعی، با اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام به صورت موقت با تودیع قرار وثیقه از زندان مرکزی کرمان آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه چهار مرداد ماه ۱۴۰۲، شهرام فلاح، یکتا فلاح و پریدخت شجاعی، سه شهروند بهایی اهل استان کرمان، پس از اتمام مراحل بازجویی ها و تفهیم اتهام، با قرار وثیقه و قرار تامین، از زندان مرکزی کرمان، آزاد شدند.

براساس این گزارش، آزادی شهرام فلاح، یکتا فلاح با تودیع قرار وثیقه و آزادی پریدخت شجاعی، با قرار تامین صورت گرفته و هر یک از یان شهروندان بهایی باید در انتظار احضار به جلسه بازپرسی باشند.

لازم به اشاره است، شهرام فلاح، یکتا فلاح و پریدخت شجاعی، در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲، به همراه فواد شاکر و بهنام احمری(احمدی)، در حالی که بعنوان مهمان در منزل شهرام فلاح بسر می بردند در پی یورش نیروهای امنیتی، بازداشت و پس از تفتیش منزل و توقیف برخی لوازم شخصی، به بازداشتگاه اداره اطلاعات کرمان واقع در زندان مرکزی آن شهر منتقل شده بودند.

بهنام احمری(احمدی) به همراه فواد شاکر، در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲، پس از اتمام بازجویی ها و طی مراحل بازپرسی با قید وثیقه از زندان مرکزی کرمان، آزاد شدند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید