بازداشت پوریا احمدی و سحر احمدی توسط نیروهای امنیتی سنندج

پوریا احمدی و سحر احمدی

پوریا احمدی به همراه همسرش سحر احمدی از سوی ماموران اداره اطلاعات سنندج بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی منتقل شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، پوریا احمدی به همراه همسرش سحر احمدی توسط نیروهای اداره اطلاعات سنندج در جاده سنندج – مریوان بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شدند.

در این گزارش آمده است؛ پوریا احمدی به همراه همسرش سحر احمدی در جاده سنندج – مریوان توسط نیروهای اداره اطلاعات سنندج بازداشت و نهایتا به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شدند.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است؛ “از آن جهت که فرزند خردسال این زوج به نام برزین احمدی همراه با پدر و مادرش بود، روز چهارشنبه یازدهم مردادماه، نیروهای امنیتی با احضار خانواده احمدی، کودک خردسال این خانواده را به آنها تحویل دادند.

همچنین نیروهای امنیتی همان روز به منزل پوریا احمدی رفته و ضمن تفتیش منزل، برخی از وسایل شخصی او را ضبط کردند.”

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه این شهروندان بازداشتی اطلاعی حاصل نشده است.

پوریا احمدی پیش‌تر در تاریخ یکم اسفندماه ۱۳۹۷ توسط ماموران اطلاعات سپاه در سنندج بازداشت و نهایتا پس از پانزده روز بازجویی در بازداشتگاه این نهاد با تودیع وثیقه آزاد شد.

آقای احمدی همچنین در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ توسط نیروهای اداره اطلاعات سنندج بازداشت و پس از ده روز بازجویی در بازداشتگاه اداره اطلاعات با تودیع وثیقه سیصد میلیون تومانی آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید