آزادی خسرو علی‌کردی، وکیل دادگستری با تودیع قرار وثیقه از زندان وکیل آباد مشهد

خسرو علی‌کردی

خسرو علی‌کردی، وکیل دادگستری با اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام  با تودیع قرار وثیقه از زندان وکیل آباد مشهد به صورت موقت آزاد شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲، خسرو علی‌کردی، وکیل دادگستری با تودیع قرار وثیقه از زندان وکیل آباد مشهد آزاد شد.

آزادی اقای علی‌کردی با تودیع وثیقه ای به مبلغ  ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است. تاکنون از اتهام های مطروحه علیه آقای علی کردی اطلاعی حاصل نشده است.

روز سه شنبه دهم مردادماه، خسرو علی‌کردی پس از حضور در شعبه ۹۰۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و به زندان وکیل آباد این شهر منتقل شده بود.

این وکیل دادگستری در تاریخ چهارم مردادماه، از بابت اتهام های “نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای و عدم حفظ اسرار” به شعبه مذکور احضار شده بود.

آقای علی‌کردی پیشتر در اوایل تیرماه سال جاری، به شعبه مذکور احضار و در خصوص اتهام “فعالیت تبلیغی به نفع گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی” مورد تفهیم اتهام قرار گرفت و با تودیع وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.

خسرو علی‌کردی، وکیل دادگستری وکالت پرونده ابوالفضل آدینه زاده، نوجوان جانباخته در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ را بر عهده دارد

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید