اعدام دستکم دو زندانی بلوچ بدون اطلاع خانواده به اتهام «مواد مخدر» در زندان وکیل آباد مشهد

حمید براهویی

حکم، حمید براهویی (بریچی) و احمد نارویی که پیش‌تر به اتهام جرائم مربوط به «مواد مخدر» به (اعدام) محکوم شده بودند در زندان وکیل آباد مشهد به اجرا درآمد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سحرگاه روز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه ١۴٠٢، حکم اعدام دستکم دو زندانی بلوچ از بابت اتهام مواد مخدر که پیش‌تر به اعدام محکوم شده بودند بدون اطلاع و دیدار آخر با خانواده در زندان وکیل آباد مشهد، به اجرا در آمد.

هویت این دو زندانی بلوچ « حمید براهویی (بریچی)» ۴۵ ساله فرزند عبدالعزیز متاهل دارای پنج فرزند اهل و ساکن روستای مارگان از توابع شهر دوست محمد مرکز شهرستان هیرمند و « احمد نارویی» ۴۴ ساله فرزند محمد متاهل دارای دو فرزند، اهل شهرستان زهک و ساکن مشهد، توسط حال وش احراز شده است.

به گفته منابع حال وش« حمید و احمد در سال ۱۴۰۰، با اتهام مرتبط با مواد مخدر در یک پرونده مشترک در مشهد بازداشت شده‌اند و از دادگاه انقلاب این شهر به اعدام محکوم و روز گذشته چهارشنبه ۱۸ مردادماه از بند عموم به قرنطینه این زندان جهت اجرای حکم اعدام منتقل شده که سحرگاه امروز بدون اطلاع و دیدار آخر با خانواده حکم اعدام آنها به اجر در آمده است.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید