دادگاه کیفری خرم آباد: معصومه سلیمانی قهرمان کشتی آلیش، به یک سال حبس تعزیزی محکوم شد

معصومه سلیمانی

دادگاه کیفری خرم آباد با صدور دادنامه ای معصومه سلیمانی را به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم کرد. این حکم بر اساس اتهام «اغواگری و تحریک سایرین به اعمال خشونت آمیز از طریق بارگذاری مطالب در فضای مجازی ـ اینستاگرام» صادر شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زنداینان سیاسی و مدنی، رور یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲، معصومه سلیمانی، اهل خرم آباد از قهرمانان کشتی آلیش، که پیش‌تر توسط مصطفی سهرابی، قاضی شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری دو خرم آباد محاکمه شده بود به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت:«در حکمی که یکشنبه هفته جاری به صورت شفایی پس از احضار خانم سلیمانی به وی ابلاغ شده اتهام این شهروند (اغواگری و تحریک سایرین به اعمال خشونت آمیز از طریق بارگذاری مطالب در فضای مجازی ـ اینستاگرام) عنوان و به تحمل ۱ سال حبس تعزیری محکوم شده است».

لازم به اشاره است، معصومه سلیمانی، در تاریخ ٢٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در خرم آباد مرکز استان لرستان،دستگیر و پس از انتقال به دادسرا و تفهیم اتهام سپس به زندان مرکزی (پارسیلون) خرم آباد منتقل و چندی بعد با تامیت وثیقه آزاد شد.

معصومه سلیمانی، پیش از این هم در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸، در جریان اعتراض های سراسری، توسط نیروهای امنیتی در شهر خرم آباد، دستگیری و پس از وطی مراحل بازجویی ها و تفهیم اتهام در تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۸، از زندان مرکزی(پارسیلون) خرم آباد، آزاد شد.

این شهروند اهل خرم آباد، از قهرمانان و مدال آوران رشته ورزشی کُشتی آلیش در مسابقات برگزار شده در کشور قزلقستان است که موفق به کسب مدال برنز آن رشته ورزشی شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید