استان گیلان: پلمب یک واحد اقامتی و بازداشت دو شهروند در شهرستان ماسال

پلمب

نیروی انتظامی در شهرستان ماسال، دو شهروند را بازداشت و یک واحد اقامتی و گردشگری را در  پلمب کرد. پلمب این واحد اقامتی و بازداشت این دو شهروند به دلیل آنچه «هنجارشکنی» گفته شده صورت گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲، مرتضی ترازی، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال در استان گیلان، از بازداشت دو راهنمای تورهای گردشگری و ورزشی در آن شهرستان تحت عنوان «هنجارشکی»  و ارائه خدمات گردشگری بدون مجوز و همچنین از پلمب مجتمع اقامتی آنها خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال در تشریح این خبر گفت:”در پی رصد فعالیت ۲ نفر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که (اقدام به تبلیغ و انتشار فراخوان برای برگزاری تورهای گردشگری و ورزشی غیرمجاز و مختلط) و (تهیه محل اسکان) برای این افراد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.”

وی در ادامه افزود:”پس از تحقیقات صورت گرفته ادمین‌های صفحات مورد نظر در شهر ماسال شناسایی و دستگیر شدند و دو مجتمع اقامتی این افراد که محل اسکان تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز بوده، پلمب شد.”

این مقام انتظامی در شهرستان ماسال سن افراد بازداشت شده را ۲۹ و ۳۴ ساله عنوان کرد و در ادامه نیز از تشکیل پرونده قضایی و ارجاع متهمان به دادسرا سخن گفت.

در این گزارش، به مشخصات بازداشت شدگان اشاره ای نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید