اجرای احکام دادگاه انقلاب بهبهان: مجید خادمی جهت تحمل حبس راهی زندان بهبهان شد

مجید خادمی

مجید خادمی، شهروند اهل بهبهان از سوی اجرای احکام کیفری دادگاه عمومی و انقلاب این شهر جهت تحمل محکومیت پنج سال و پنج ماه و هجده روز حبس خود احضار و راهی زندان بهبهان شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، مجید خادمی، شهروند اهل شهرستان بهبهان جهت تحمل دوران محکومیت خود راهی زندان این شهر شد.

پیش‌تر بر اساس ابلاغیه ای که توسط شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان صادر و به آقای خادمی ابلاغ شده بود، از وی خواسته شد تا جهت اجرای حکم پنج سال و پنج ماه و هجده روز حبس مندرج در پرونده خود، در شعبه مذکور حاضر شود.

پیش‌تر مجید خادمی توسط شعبه اول دادگاه ماهشهر در پی تسلیم به رای و با اعمال یک هشتم تخفیف مجازات اشد، به اتهام “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی” به پنج سال و پنج ماه حبس تعزیری، از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال و چهار ماه حبس تعزیزی و به اتهام “عضویت در گروه های مخالف نظام” به دو سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.  با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی پنج سال و پنج ماه و هجده روز حبس در خصوص وی قابل اجرا خواهد بود.

وی همچنین از بابت مجازات های تکمیلی به دو سال اقامت اجباری در شهرستان تفت استان یزد، دو سال ممنوعیت از عضویت در احزاب و دستجات سیاسی و اجتماعی و همچنین الزام به شرکت در کلاس های توجیهی با دعوت از “کارشناسان خبره” محکوم شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید