تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت مهدی اعتمادسعید و نرگس سرداری علیرغم گذشت هشتاد و چهار روز از تاریخ دستگیری

نرگس سرداری و مهدی اعتمادسعید  

مهدی اعتمادسعید، بازیگر و نمایش‌ پرداز علیرغم گذشت هشتاد و چهار روز و همسرش نرگس سرداری، پس از گذشت شانزده روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می‌ برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مهدی اعتمادسعید و همسرش نرگس سرداری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برند.

یک منبع مطلع در خصوص این شهروندان به گزارشگر ما گفت: “علیرغم پیگیری های خانواده این زوج از مراجع قضایی و امنیتی، مسئولین مربوطه از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت این شهروندان امتناع می کنند. امری که منجر به افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان آن‌ها شده است.”

این شهروندان تاکنون از دسترسی به وکیل محروم مانده اند. همچنین اتهامات مطروحه علیه آقای اعتمادسعید “تشویق به فساد و فحشا” عنوان شده است.

مهدی اعتمادسعید در تاریخ نوزدهم خردادماه، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد. ماموران دو هفته پس از بازداشت اقدام به تفتیش منزل و محل کار این شهروند کرده و شماری از وسایل شخصی، مدارک وی و تلفن همراه همسر وی را ضبط کردند.

روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد نیز، نرگس سرداری، همسر آقای اعتمادسعید توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در تهران بازداشت شد.

مهدی اعتمادسعید، بازیگر، نمایش‌ پرداز و بنیانگذار موسسه پرتآب و پروژه اجتماعی پرتآب (جمعه بازی) و نرگس سرداری، فارغ التحصیل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموخته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. این زوج و دارای یک فرزند خردسال هستند.

تا لحظه تنظیم این گزارش از محل نگهداری این شهروندان اطلاعی حاصل نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید