امیرسالار داوودی از زندان اوین: سرنوشت همه ما به هم گره خورده است

امیرسالار داوودی

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امیرسالار داوودی، وکیل دادگستری و حقوقدان زندانی محبوس در بند چهار زندان اوین با انتشار نامه‌ای در محکومیت سلب استقلال کانون وکلای دادگستری نوشت:

تن دادن به خواست و اراده مِن غیر حق دستگاه قضایی و در سطحی اعلی حاکمیت که هدفی جز تحمیل استغلال ( ستاندن استقلال) به کانون‌های وکلای دادگستری نداشته و ندارد ، مصداقی ابرز از به قربانگاه فرستادن کیان و حیات قدیمی ترین نهاد مدنی کشور است.

امروز محمد نجفی و پیش از او نعمت احمدی و وکلایی دیگر که اشاره به ایشان مستلزم ذکر نام شان است و فردا قطعا نوبت به فرد فرد وکلای همکار خواهد رسید.

سکوت در چنین شرایط صعب و دشواری  بی‌تردید نادرست ترین انتخاب است. از جامعه شریف وکلای دادگستری توقع می رود تا یک صدا و همدل نه فقط در راستای صیانت از حقوق صنفی شان ایستاده و سکوت نکنند که در عین حال تمام قد از حقوقِ صنوف دیگر و البته ملت شریف ایران نیز دفاع کنند.

یادمان نرود که سرنوشت همه ما گره خورده بهم و تضییع و تضییق حقوق هر کدام از ما زمینه ساز  تضییع و تضییق حقوق دیگران است.

اگر امروز سکوت کنیم، فردا نباید توقع فریاد و هم صدایی دیگران را در حق خودمان داشته باشیم.

شاید باورش سخت باشد، لیکن قولی سدید را از این برادر کوچکتان پذیرا باشید، به آنی و کمتر از آنی در مواجهه با حکومتی تمامیت خواه، مبتلا به وضعیتی خواهید شد که محمد نجفی امروز به آن ابتلاء یافته است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید