ندامتگاه مرکزی کرج: بازداشت و بلاتکلیفی ابوالفضل پورحسینی علیرغم گذشت سه ماه از تاریخ دستگیری

ابوالفضل پورحسینی

ابوالفضل پورحسینی علیرغم گذشت سه ماه از تاریخ دستگیری همچنان به صورت بلاتکلیف در ندامتگاه مرکزی کرج در سالن 15 این زندان به سر می برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، ابوالفضل پورحسینی علیرغم گذشت سه ماه از تاریخ دستگیری همچنان به صورت بلاتکلیف در ندامتگاه مرکزی کرج زندانی است.

ابوالفضل پورحسینی روز جمعه دوم تیر ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای لباس شخصی در خیابان همایون ویلا کرج توام با ضرب و جرح بازداشت شد.

یک منبع مطلع در این‌باره می گوید:” «آقای پورحسینی قرار بود روز سه شنبه ماه جاری به دادگاه اعزام شود اما هیچ خبری از اعزام وی به مراجع قضایی نیست».

این منبع مطلع همچنیین می گوید:« یک نفر مامور لباس شخصی آقای پورحسینی را به بهانه ی سوال پرسیدن میکشونه تو کوچه ی تاریک و به دقیقه نمیکشه یک عده با ماشین میان با ضرب و جرح به زور سوار ماشین می‌کنند دیگران هم هرچی جیغ و فریاد میزنن جوری میترسونن که کسی جرات نمی‌کنه بیاد جلو کمک کنه».

این منبع در پایان می گوید:«آقای پورحسینی در حین بازداشت از ناحیه سرو صورت و بیضه ها به شدت آسایب‌دیده است و باید تحت‌نظر پزشک باشد نه توی زندان».

4 دیدگاه‌ها

  1. برای بیداری ملتی که درخواب است فریاد طبل وجیغ وشیون مظلوم وصدای شلیک گلوله ای که بر قلب یک روشنگرآزادیخواه،مینشیند علاج ودرمان نیست، برای روشنی ذهنهای به خواب رفته باید بیدارتر و امیدوارتر پیش برویم
    دانش وآگاهی وانتشارآن مارا به پیروز ی میرساند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید