گزارشی از آخرین وضعیت معصومه یاوری و محمد مهدی وثوقیان در زندان‌های دولت آباد و دستگرد اصفهان

محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری

معصومه یاوری متهم سیاسی و فرزندش محمد مهدی وثوقیان، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان های دولت آباد و دستگرد اصفهان به صورت بلاتکلیف در بازداشت به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، معصومه یاوری علیرغم گذشت چهل روز از زمان دستگیری و فرزندش محمد مهدی وثوقیان، علیرغم گذشت بیست و شش روز از زمان بازداشت به صورت بلاتکلیف در زندان‌های دولت آباد و دستگرد اصفهان به سر می برند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروندان گفت: “علیرغم گذشت بیست و شش روز از زمان بازداشت محمد مهدی وثوقیان، تاکنون مسئولین مربوطه با بهانه تراشی های متعدد با آزادی موقت وی مخالفت می کنند. همچنین خانم یاوری علیرغم گذشت چهل روز از زمان دستگیری، کماکان در زندان دولت آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.”

به گفته این منبع مطلع، آقای وثوقیان از زمان بازداشت تاکنون از ملاقات با خانواده خود محروم مانده است.

خانم یاوری که از بیماری قند، تیروئید و مشکلات قلبی رنج می برد به دستور دادستانی گلپایگان از دریافت داروهای خود در زندان دولت آباد اصفهان محروم مانده و خانواده اجازه ارسال داروهای وی را به زندان ندارند. این امر موجب نگرانی خانواده و نزدیکان وی شده است.

محمد مهدی وثوقیان در تاریخ بیست و نهم شهریورماه، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان گلپایگان بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شده بود. وی در چهارم مهرماه سال جاری به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد.

محمدمهدی وثوقیان، فرزند معصومه یاوری بیست و یک ساله، دانشجوی هوشبری دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان و ساکن شهرستان گلپایگان است.

روز دوشنبه سیزدهم شهریور، نیروهای وزارت اطلاعات معصومه یاوری را در منزل شخصی خود بازداشت کردند. بازداشت وی همراه با تفتیش محل و ضبط شماری از لوازم شخصی او و خانواده اش همراه بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید