نرگس محمدی: مرگ مظلومانه آرمیتا را هرگز فراموش نخواهیم کرد

آرمیتا گراوند

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، نرگس محمدی، کنشگر سیاسی و مدنی که ‌در زندان اوین محبوس است، با انتشار نامه‌ای قتل حکومتی آرمیتا گراوند توسط نیروهای امنیتی را محکوم کرد و نوشت:

آرمیتای پر از شور زندگی ما را به خاطر موهای زیبایش که قصد نداشت با “حجاب اجباری پنهانش کند به گام مرگ فرستادند.

هیچ خبرنگار مستقلی اجازه ورود به بیمارستان ارتش نیافت. خبرنگار فعال گزارشگر وابسته حکومتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود و سایتهای اطلاع رسانی، سایت های سپاه پاسداران بودند فیلم های دوربین های مترو، بریده بریده شد خانواده دانش آموزان و معلمان مدرسه تحت کنترل قرار گرفتند.

خبر مرگ او را نه خانواده بلکه خبرگزاری دولت اعلام کرد و زمان مرگش را نه علائم تن دختر جان داده، بلکه سیاست دغلکار حکومت تعیین کرد. محل دفنش را هم حکومت اجبار خواهد کرد.

خبر کشته شدن ارمیتا گراوند با مهندسی نهادهای امنیتی، زیر آوار پنهانکاری فریبکاری و دروغ گویی حکومت زن ستیز دینی استبدادی ” در میان اخبار کشته شدگان جنگ در خاورمیانه ناله‌ای در میان فریادهای گوشخراش بود.

آتشی بود که شعله هایش از قتل مهسا، نیکا، سارينا ، غزاله و… برمیخواست. آرمیتای ما با مظلومیتی بیش از مظلومیت دختران و پسران جان داده با تیر و گلوله جان داد.

حکومت با چنگال های امنیتی آنچنان بر آن جنایت چنبره زد که “حقیقت” زیر تلی از تهدید و فریب دفن شد وقتى “حقیقت” دفن میشود و مظلوم بی‌پناه، یارای فریاد زدن نه برای “عدالت ‌جویی”، بلکه حتی فریاد درد ندارد مرگ، کمترین “درد” و” “رنج” بشر است درد به واقع دروغ، نیرنگ و فریب حکومت است.

مرگ مظلومانه آرمیتا را هرگز فراموش نخواهم کرد و به پاس خونش حجاب اجباری را برنخواهم تابید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید