جلسه رسیدگی به اتهام‌های محمود صفدری برگزار خواهد شد / سند

محمود صفدری

محمود صفدری، با انتشاری پستی در توییتر نوشت: “قرار است روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۱ ساعت ۱۱ صبح، در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان بجنورد حاضر شده، از اتهام نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام از خود، دفاع کنم”.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمود صفدری، فعال صنفی معلمان روز شنبه یازدهم آذرماه در شعبه یکم دادگاه انقلاب شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

بر اساس احضاریه ای که اخیرا توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب شهرستان بجنورد صادر و به آقای صفدری ابلاغ شده است، از وی خواسته شده تا در ساعت یازده صبح روز شنبه یازدهم آذر ۱۴۰۲، از بابت دفاع از اتهام “نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی” در شعبه مذکور حاضر شود.

جلسه بازپرسی محمود صفدری در تاریخ بیستم شهریوماه، در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد برگزار شد. وی در شهریورماه سال جاری با دریافت ابلاغیه ای به مرجع قضایی مذکور احضار شده بود.

روز شنبه بیست و پنجم شهریورماه، محمود صفدری، عضو هیات مدیره انجمن صنفی معلمان خراسان شمالی، توسط نیروهای اطلاعات سپاه در منزل شخصی خود بازداشت و نهایتا با قرار کفالت آزاد شد.

محمود صفدری، فرزند اسفندیار، ساکن شهرستان بجنورد، متاهل، فعال صنفی معلمان، از اعضای شورای مرکزی سازمان معلمان ایران و مسئول شورای استانی این تشکل در خراسان شمالی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید