تداوم بازداشت شش ماهه ایمان خدری و دانیال خانه زر در زندان شیبان اهواز

دانیال خانه زر و ایمان خدری

دانیال خانه زر و ایمان خدری، علیرغم گذشت بیش از شش ماه از زمان دستگیری همچنان به صورت بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دانیال خانه زر و ایمان خدری، علیرغم گذشت بیش از شش ماه از زمان بازداشت، به صورت بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز به سر می برند.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این دو زندانی گفت: “شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ایذه از صدور و تعیین وثیقه جهت آزادی موقت این شهروندان خودداری کرده است.”

در تاریخ بیست و دوم مهرماه سال جاری، قرار بازداشت موقت آقایان خدری و خانه زر توسط شعبه مذکور به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.

دانیال خانه زر، ایمان خدری و کیسان شهابی پیش‌تر در تاریخ بیست و دوم فروردین ۱۴۰۲، به همراه فواد چوبین، دایی آرتین رحمانی توسط نیروهای امنیتی در ایذه بازداشت و به زندان شیبان اهواز منتقل شدند. این شهروندان سپس از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام تفهیم اتهام شدند.

از این میان کیسان شهابی در تاریخ شانزدهم مردادماه، با تودیع وثیقه دو میلیارد تومانی و فواد چوبین در تاریخ سی ام مهرماه با تودیع وثیقه دو میلیارد تومانی از زندان شیبان اهواز آزاد شدند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید