احمد علیزاده جهت تحمل حبس راهی زندان ایلام شد

احمد علیزاده

احمد علیزاده، دبیر ورزش دبیرستان‌ های آبدانان که پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب این شهر به اتهام‌هایی همچون تشکیل دسته و گروه بیش از دو نفر به قصد برهم زدن امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام محاکمه و محکوم شده بود جهت تحمل محکومیت خود راهی زندان این شهر شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه، احمد علیزاده، دبیر ورزش دبیرستان‌ های آبدانان و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، جهت تحمل دوران محکومیت خود راهی زندان ایلام شد.

اواخر اسفندماه سال گذشته، آقای علیزاده توسط شعبه اول دادگاه انقلاب ایلام به ریاست قاضی رجب محمدی، از بابت اتهام “تشکیل دسته و گروه بیش از دو نفر به قصد برهم زدن امنیت کشور” به شش سال و یک روز حبس تعزیری، از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به هفت ماه و شانزده روز حبس تعزیری، دو سال انفصال از خدمت، اقامت اجباری در شهر فنوج از توابع سیستان و بلوچستان و منع فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

احمد علیزاده، متولد ۱۳۵۱، کارمند آموزش و پرورش آبدانان، مستخدم و دبیر ورزش دبیرستان‌ های این شهرستان با ۲۹ سال سابقه کار، در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال گذشته در رابطه با اعتراضات سراسری در شهرستان آبدانان استان ایلام توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. او پس از چندی با تودیع وثیقه آزاد شد.

آقای علیزاده مجددا در تاریخ هفدهم دی ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در آبدانان بازداشت و به زندان ایلام منتقل شده بود.

وی همچنین چندی پیش توسط هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت آموزش و پرورش، به بازنشستگی اجباری محکوم شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید