انتقال داود رضوی به بند چهار زندان اوین

داود رضوی

داود رضوی، عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، از بند شش (۳۵۰ سابق) اوین بنا به درخواست خود به بند چهار این زندان منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، داود رضوی، عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، با توجه به شرایط بند شش (۳۵۰ سابق) و‌ پس از بارها پیگیری روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه به بند چهار منتقل شد.

داود رضوی به پنج سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از فعالیت در فضای مجازی و فعالیت در گروه‌های سیاسی و احزاب محکوم گردیده است.

داود رضوی در پنجم مهر ماه ۱۴۰۱ بازداشت شد و بعد از تحمل ۸۲ روز بازداشت در بند ۲۰۹ و ۲۴۰ ابتدا در تاریخ بیست‌وهفتم آذر ماه به زندان تهران بزرگ منتقل شد و سپس در تاریخ بیستم فروردین ۱۴۰۲ به بند شش زندان اوین منتقل گردید.

وی در این مدت براساس حقوق به اصطلاح قانونی که فقط روی کاغذ اعتبار دارند اما  برای کارگران و‌ مردم محروم اجرایی نمی‌شوند، می‌بایست تا زمان صدور حکم با وثیقه به صورت موقت آزاد می‌شد که عملا اجرایی نشد.

با انتقال داود رضوی به بند چهار زندان اوین، وی با دو عضو دیگر سندیکا، رضا شهابی و‌حسن سعیدی، که در بند چهار زندان اوین محبوس هستند، همبند شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید