هاشم خواستار: خامنه‌ای باید توسط روانشناسان معاینه و نتیجه به مردم اعلام شود

هاشم خواستار

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، هاشم خواستار، معلم زندانی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنه‌ای با انتشار نامه‌ای از زندان وکیل‌آباد مشهد خواهان بررسی وضعیت سلامت روانی خامنه‌ای توسط پزشکان و روانشناسان و اعلام نتیجه آن به مردم ایران شد و نوشت:

ملت قهرمان ایران؛ من شکایتم را به شما می‌کنم.

خداوند هر حکومتی را می‌خواهد زمین بزند و سرنگون کند ابتدا عقل را از سران آن حکومت می‌گیرد. امروز همه می‌بینند می‌دانند که خداوند عقل را از سران حکومت آخوندی و بخصوص رهبر آن علی خامنه‌ای گرفته است.

در تاریخ بیست‌وچهارم آبان ماه بدون اطلاع قبلی و ناگهانی و آنلاین و بدون وکیل دادگاه برگزار و قاضی شعبه یک دادگاه انقلاب متن فوق را از یک دفاعیه‌ام به عنوان توهین به رهبر برایم خواند. قاضی بدون گفتن فامیل و عدم رویت تصویرش تا تصویر مرا دید به منشی‌اش گفت: پیرمرد!! که گفتم اندیشه‌ام جوان است و روحم جوان است. سپس چند بار گفت تعطیله تعطیله گفتم زبان‌ها را بریدید و قلم‌ها را شکستید که کشور به این روز سیاه افتاده است.

ملت قهرمان ایران من شکایتم را به شما می‌کنم دو متن را با هم مقایسه و قضاوت کنید که کدام یک توهین است؟

اگر کهولت سن ملاک تعطیل است که آقای جنتی دبیر شورای نگهبان تعطیل تعطیله و کسی که او را در این پست گذاشته آن وَرِ تعطیل است اگر منظور آقای قاضی آنست که من دیوانه‌ام که در آبان ۹۷ اطلاعات مرا از جلوی باغچه‌ام ربوده و به بیمارستان روانی ابن سینا مشهد بردند، پزشکان و روانشناسان تایید کردند که سالم هستم و توهم و پارانوئید ندارم و یک نسخه از آن را نیز برای پزشکی قانونی ارسال کردند.

به خاطر شایعات رئیس جمهور وقت آمریکا ترامپ دستور داد تا پزشکان و روانشناسان او را معاینه کنند. نتیجه‌اش سالم بودن ترامپ بود.

آقای خامنه‌ای که دنیا را با خود دشمن کرده و ملت را به فقر و فلاکت کشانده ککش هم نمی‌گزد دستور دهد تا پزشکان و روانشناسان او را معاینه و نتیجه را به ملت اعلام کنند.

در تاریخ بیست‌ونهم آبان جهت ابلاغ حکم مرا احضار که به دو سال حبس محکوم شده‌ای آیا اعتراض داری گفتم برایم فرقی نمی‌کند امسال این چهارمین حکم است در زندان، که مجموعاً به هشت سال زندان علاوه بر ۱۶ سال زندان اولیه محکوم که به آن افتخار می‌کنم با این قضاوت‌ها، بیخودی نیست که به این قضات قاضی مرگ و به جمهوری اسلامی جمهوری اعدامی می‌گویند.

اگر صد سال زندان باشم حاضر نیستم مثل زندگی تو قاضی و رهبرت را داشته باشم، اگر معنی این حرف را الان نمی‌فهمی به زودی که آن وقت دیر است خواهید فهمید.

اگر فرد درب انتقاد از خود را ببندد که کسی جرات نکند به او کوچک‌ترین انتقادی کند خودش و خانواده‌اش را تباه و اگر این فرد رهبر کشور باشد، خودش و خانواده و حکومت و ملت را تباه می‌کند.

اگر یک جو صداقت شهامت شرافت دارید و. مردم را نامحرم نمی‌دانید فیلم دادگاهم را منتشر تا ملت قضاوت کرده و سیه رو شود هر که در او غش باشد. (خر باش که این جماعت از فرط خری، هر کو نه خر است کافرش پندارند)

تقدیم به زندانیان سیاسی و عقیدتی اعدام شده و خانواده آنها و به خصوص زندانیان اعدام شده تابستان ۶۷ در طول تاریخ جمهوری اسلامی که در چنین دادگاه‌هایی محکوم به اعدام شدند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید