پلمب یک واحد صنفی در تبریز

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در تبریز یک کافه رستوران را پلمب کرد. این واجد صنفی تحت عنوان “برگزاری مراسم مختلط همراه با رقص و پایکوبی” پلمب شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲، یدالله جهان دیده، فرمانده انتظامی شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی، از پلمب یک کافه رستوران در بخش خسروشاه، خبر داد.

فرمانده نیروهی انتظامی علت پلمب این واحد صنفی را “برگزاری مراسم مختلط همراه با رقص و پایکوبی و کشف حجاب گسترده بانوان در آن واحد صنفی” اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهر تبریز در تشریح این خبر گفت:”در پی گزارش‌های واصله در خصوص هنجارشکنی‌های صورت گرفته از قبیل برگزاری مراسم مختلط همراه با رقص و پایکوبی، کشف حجاب گسترده خانم‌ها، اجرای صحنه‌ای موسیقی غیرمجاز و بدون مجوز در واحد صنفی کافه‌ای در شهرستان تبریز و انتشار آن در فضای مجازی که ضمن جریحه‌دار کردن عفت عمومی موجب نارضایتی مردم شده بود.”

وی در ادامه افزود:”ماموران انتظامی بخش خسروشاه پس از حضور در محل و بازدید از واحد صنفی و تأیید موارد اعلامی و مشاهده هنجارشکنی گسترده با صدور اخطاریه پلمب، مکان صنفی با رعایت ضوابط و مقررات پلمب شد.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید