انتقال یک زندانی بلوچ جهت اجرای حکم اعدام در زندان قزل‌حصار کرج

اسماعیل ایجباری

یک زندانی به‌نام اسماعیل ایجباری که پیش‌تر در رابطه با جرائم مرتبط  با «مواد مخدر» به (اعدام) محکوم شده بود جهت اجرای حکم به انفرادی زندان قزل‌حصار منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲، دستکم یک زندانی بلوچ که از بابت اتهام‌های مرتبط با مواد مخدر پیش‌تر به اعدام محکوم شده‌ بود جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی زندان قزلحصار منتقل شده است.

هویت این زندانی بلوچ: «اسماعیل ایجباری» ۳۵ ساله، فرزند شاه‌نظر، متاهل دارای دو فرزند، اهل سیستان و بلوچستان و ساکن صالح آباد استان خراسان رضوی احراز شده است.

به گفته یک منبع مطلع:« اسماعیل در سال ۱۳۹۷ با اتهام مرتبط با مواد مخدر در تهران بازداشت و از دادگاه این شهر به اعدام محکوم شده و امروز از بند عمومی زندان قزلحصار به قرنطیه این زندان منتقل و از خانواده وی طی تماسی از سوی زندان خواسته شده برای آخرین ملاقات (دیدار) به این زندان مراجعه کنند.»

یک منبع در خصوص پرونده اسماعیل به گزارشگر حال وش گفته: « اسماعیل بارها در دادگاه اتهامات مطروحه علیه خود خود را رد کرده و ایشون سال ۹۶ در شهر تهران منزل یکی از دوستان خود دعوت بوده و بعنوان مهمان حضور داشته که توسط نیروهای نظامی بازداشت شده است.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید