صدور کیفرخواست پرونده ماشالله کرمی توسط دادگاه انقلاب کرج

ماشالله کرمی

دادگاه انقلاب کرج کیفرخواستی با پنج عنوان اتهامی برای ماشالله کرمی صادر کرد. آقای کرمی به اتهام‌هایی همچون عضویت در دسته جات و جمعیت به قصد اقدام علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام، اهانت به مقدسات، تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور و توهین به رهبری متهم شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، کیفرخواست ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی، معترض اعدام شده، با پنج عنوان اتهامی توسط شعبه یازده دادسرای عمومی و انقلاب کرج صادر شد.

بر اساس این کیفرخواست که توسط شعبه یازده دادسرای عمومی و انقلاب کرج صادر شده است، آقای کرمی به “عضویت در دسته جات و جمعیت به قصد اقدام علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام، اهانت به مقدسات، تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور و توهین به رهبری” متهم شده است.

ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی، معترض اعدام شده، در تاریخ سی و یکم مردادماه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. ماموران امنیتی در زمان بازداشت این شهروند، تمام وسایل الکترونیکی را ضبط و کارت‌ های بانکی خانواده وی را نیز مسدود کردند.

آقای کرمی در تاریخ ششم آبان ماه، از بازداشتگاه اداره اطلاعات به ندامتگاه مرکزی کرج منتقل شد. وی نهایتا پس از سه ماه بازداشت در قرنطینه به بند ۱۵ این ندامتگاه منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید