شیوا خلیلی، جهت تحمل یک سال حبس راهی زندان بابل شد

شیوا خلیلی

شیوا خلیلی، شهروند اهل بابل با مراجعه به دادسرای این شهر جهت تحمل محکومیت خود بازداشت و راهی زندان این شهر شد. او پیش‌تر در دادگاه انقلاب این شهر به اتهام تبلیغ علیه نظام محاکمه شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، شیوا خلیلی، شهروند بهایی پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام داسرای بابل بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت یک سال حبس خود به زندان بابل منتقل شد.

خانم خلیلی امروز چهارشنبه بیست و نهم آذرماه، پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای بابل، جهت تحمل دوران محکومیت خود بازداشت و به زندان این شهر منتقل شده است.

شیوا خلیلی در تاریخ بیست و پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۰، در پی احضار تلفنی به شعبه یک بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهر بازداشت و یک روز بعد با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

این شهروند بهائی ساکن بابل اواخر آذرماه همان سال، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام، به یک سال حبس تعزیری و همچنین ضبط گوشی تلفن همراه به عنوان “آلت جرم” محکوم شد. نهایتا این حکم در اواخر سال ۱۴۰۰، توسط شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان مازندران عینا تایید شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید