میریوسف یونسی به تحمل پنج سال حبس محکوم شد

میریوسف یونسی
میریوسف یونسی محبوس در زندان اوین توسط دادگاه انقلاب تهران به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شامگاه روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲، رضا یونسی فرزند زندانی سیاسی میریوسف یونسی در اینستا گرام خودش نوشت: ” ميريوسف يونسى  توسط دادگاه انقلاب تهران به پنج سال حبس تعزيرى محكوم شد”.
روز یک‌شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های میریوسف یونسی، به صورت غیابی برگزار شد. او به دلیل عدم پوشیدن لباس زندان به دادگاه نرفت، این حکم به صورت غیابی برای این زندانی سیاسی صادر شده است.
رضا یونسی فرزند زندانی سیاسی میریوسف یونسی در اینستا گرام خودش نوشت:
ميريوسف يونسى  توسط دادگاه انقلاب به پنج سال حبس تعزيرى محكوم شد
زندانی سیاسی ميريوسف يونسى  ‏به دليل امتناع از پوشيدن لباس زندان، وی به جلسه دادگاه برده نشد، موضوعی که باعث عصبانیت ”قاضی” ایمان افشاری شد و وی با توهین‌هایی -که لایق خودش و رهبرش و نظامشان است نسبت به پدرم، عملا اجازه دفاع به وکلا نداد.
‏وکلا به عدم ارائه هیچ مدرکی از طرف وزارت اطلاعات اعتراض کردند. قاضی با رد اعتراض و بر اساس ”گزارش ضابطین”، محکومیت را صادر کرد.
‏در سیستم فاسد جمهوری اسلامی، عمل نکردن به قوانین مصوب خود ج.ا جاى تعجب ندارد، که اگر غیر از این می‌بود هيچ محكوميتى برای ميريوسف يونسى  صادر نمی‌شد.
‏اوباش وزارت اطلاعات اتفاقا به خوبی می‌دانستند که ميريوسف يونسی  ارتباطی به داستان این پرونده ندارد، اما عملا برای انتقامجویی وی را درگیر این پرونده کردند و وی را با متهم اصلی و ردیف اول -که در خارج از ایران است یکسان کرده و براى هر دو حکم مشابه پنج سال زندان صادر كردند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید