احضار محمد داوری جهت اجرای حکم حبس به دادسرای شیراز

محمد داوری

محمد داوری، فعال کارگری که پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب شیراز به اتهام توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام به چها سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده بود جهت تحمل محکومیت خود به اجرای احکام احضار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمد داوری، فعال کارگری جهت اجرای حکم حبس به شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب شیراز احضار شد. وی پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب این شهر به چهار سال و شش ماه حبس و مجازات های تکمیلی محکوم شده بود.

بر اساس احضاریه ای که توسط شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب شیراز صادر و به آقای داوری ابلاغ شده است، از وی خواسته شده تا ظرف مهلت مقرر جهت اجرای حکم حبس خود را به مرجع قضایی مذکور معرفی کند.

محمد داوری اوایل آذرماه امسال توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به ریاست قاضی سید محمود ساداتی از بابت اتهام توهین به رهبری به سه سال حبس تعزیری، منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه، منع فعالیت در فضای مجازی و اقامت اجباری در شهرستان بردسیر کرمان به مدت دو سال و از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به نفع گروه های معاند در فضای مجازی به یک سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده داوری در رابطه با جزئیات روند دادگاه به هرانا گفته بود: “دادگاه در رابطه با طرح اتهام توهین به رهبری علیه متهم هیچ مصداقی را اعلام نکرد. همچنین بخش دیگری از پرونده وی از بابت اتهام نشر اکاذیب در دادگاه کیفری شیراز در حال بررسی است.”چپ

جلسه دادرسی به اتهامات محمد داوری در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه امسال به صورت غیابی در این مرجع قضایی برگزار شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید