احضار ماموستا حسین علیمرادی، جهت تحمل محکومیت خود به دادگاه ویژه روحانیت در همدان

ماموستا حسین علیمرادی

ماموستا حسین علیمرادی، روحانی اهل سنت ساکن سنندج، جهت تحمل محکومیت حبس خود به دادگاه ویژه روحانیت در همدان احضار شد.او پیش‌تر توسط این دادگاه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به شانزده ماه حبس محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ماموستا حسین علیمرادی، روحانی اهل سنت ساکن سنندج، برای اجرای حکم حبس به دادگاه ویژه روحانیت همدان احضار شد. این حکم در آذرماه ۱۴۰۲ توسط این دادگاه به اتهامات «اقدام علیه امنیت ملی» و «تبلیغ علیه نظام» صادر شده بود.

آذرماه ١٤٠٢، ماموستا حسین علیمرادی به دادگاه ویژه روحانیت همدان احضار و به اتهامات «اقدام علیه امنیت ملی» و «تبلیغ علیه نظام» به ١٦ ماه حبس محکوم شد
.

ماموستا علیمرادی پیش‌تر نیز در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به اتهام «تشویش اذهان عمومی» از سوی همین دادگاه به دو سال حبس تعلیقی محکوم شده بود.

این روحانی کُرد بر اساس ابلاغیه‌ای که دریافت کرده باید روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه ١٤٠٢ خود را به دادگاه ویژه روحانیت همدان معرفی کند.

این روحانی کُرد روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه ١٤٠٢ برای اخذ آخرین دفاع برای دومین بار به دادگاه ویژه روحانیت همدان احضار شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید