انتقال مجدد نرگس منصوری به بیمارستان «پارس» در پی وخامت وضعیت جسمانی

نرگس منصوری

محمد مقیمی، وکیل این زندانی سیاسی با انتشار این خبر نوشت: نرگس منصوری فعال مدنی که در اعتراض به اقدام دادگاه نسبت به ضبط خانه مادرش اعتصاب غذا کرده است، دچار خونریزی معده شده و از زندان اوین دوباره به بیمارستان (پارس) منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، نرگس منصوری از بانوان امضاکننده بیانیه موسوم به ۱۴ تن درباره استعفای خامنه‌ای که دوران حبس را در زندان اوین سپری می‌کند، در پی بروز خونریزی معده از زندان به بیمارستان منتقل شد.

خانم منصوری طی روزهای اخیر پس از سپری کردن ۲۳ روز اعتصاب غذا و وخامت حال جسمانی به بیمارستان منتقل شده بود.

این زندانی سیاسی طی هفته‌های اخیر در اعتراض به مزایده سرپناه مادرش که به عنوان وثیقه سپرده شده، دست به اعتصاب غذا و دارو زد و در پیامی از زندان اعلام کرده بود؛ از این پس مسئولیت حفظ جان من با شخص خامنه‌ای است.

خانم منصوری پیشتر در اردیبهشت سال گذشته توسط وزارت اطلاعات بازداشت و به محل این نهاد امنیتی در شهرستان بانه منتقل شده بود.

وی همچنین در مرداد ماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برای اتهام‌های “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی” و “تبلیغ علیه نظام” به شش سال زندان و دو سال محرومیت از فعالیت سیاسی و اجتماعی محکوم شده بود. 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید