احضار جهت آخرین دفاع چهار فعال صنفی معلمان ممسنی برای اتهام اجتماع و تبانی

وح‌اله گره‌گشا ، شکراله احمدی ، جان‌محمد احمدی ، علی احمدی

چهار فعال صنفی معلمان ممسنی طی ابلاغیه‌ای آقایان روح‌اله گره‌گشا ، شکراله احمدی ، جان‌محمد احمدی ، علی احمدی جهت ارائه آخرین دفاع به شعبه دوم دادیاری دادگاه انقلاب ممسنی احضار شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دادگاه انقلاب ممسنی روح‌اله گره‌گشا، شکراله احمدی، جان‌محمد احمدی، علی احمدی، را به دادسرا فراخواند، این چهار فعال صنفی معلمان پیش‌تر بازداشت شده و با قید وثیقه آزاد شده‌ بودند، به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی، از سوی دادگاه انقلاب ممسنی به ارائه آخرین دفاعیات خود فراخوانده شدند.

ابلاغیه این احضار به این فعالان صنفی ابلاغ شده است. در این ابلاغیه آمده است که جلسه  در محل دادگاه انقلاب ممسنی برگزار خواهد شد.

اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی، اتهامی سنگین است که می‌تواند مجازات‌های سنگینی را به دنبال داشته باشد. این فعالان صنفی بارها تاکید کرده‌اند که هیچ‌گاه قصد برهم زدن امنیت ملی را نداشته‌اند و فعالیت‌های آنها صرفاً در راستای پیگیری حقوق صنفی معلمان بوده است.

حکم نهایی این پرونده هنوز صادر نشده است. فعالان صنفی معلمان و جامعه مدنی ایران خواستار برگزاری عادلانه دادگاه و تبرئه این فعالان صنفی هستند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید