وفا احمدپور دامناب، رپر معترض معروف به «وفادار» بازداشت شد

وفا احمدپور دامناب

وفا احمدپور دامناب، رپر معترض که با نام هُنری “وفادار” شناخته می‌شود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شامگاه یک‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲،  وفا احمدپور دامناب، رپر معترض که با نام هُنری “وفادار” شناخته می‌شود، در ازای آزادی خانواده‌‌اش که توسط نیرو.های امنیتی به گروگان گرفته شده بودند، خود را معرفی کرد و بازداشت شد.

سرنوشت این رپر جوان و مردمی پس از بازداشتش توسط نیروهای امنیتی، اطلاع دقیقی در دسترس قرار نگرفته است.

وفا احمدپور دامناب، ۴۰ ساله است. او هفده سال در زمینه موسیقی فعالیت کرده و مدت‌ها بود به دلیل تهدید ماموران جمهوری اسلامی به صورت مخفیانه زندگی‌ می‌کرد.

وفادار روز گذشته طی پیامی ویدئویی در حساب اینستاگرامش اعلام کرد جمهوری اسلامی به منزل خانواده او یورش برده و اعضای خانواده‌اش را در ازای اینکه خود را معرفی کند، به گروگان گرفته‌اند.

این جوان هنرمند، در بخشی از سخنانش گفته بود علیرغم اینکه نمی‌داند چه آینده‌ای در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی انتظارش را می‌کشد، به خاطر خانواده‌اش خود را معرفی خواهد کرد.

وفادار، پیش‌تر چند اثر هنری را به جانباخته‌گان محمدمهدی (کومار) کرمی و محمد (کیان) حسینی و همچنین، محمد قبادلو و فرهاد سلیمی تقدیم کرده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید