دادگاه رسیدگی به اتهامات سه شهروند در شیراز برگزار شد

صدور حکم

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حورانه کورش نیا، کیارمین محمدنژاد و محمدصادق زارع پورنصیرآبادی، شهروندان ساکن شیراز در شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سه شهروند به‌نام‌های حورانه کورش نیا، کیارمین محمدنژاد و محمدصادق زارع پورنصیرآبادی برگزار شد.

در جریان این جلسه که در تاریخ دهم بهمن ماه، در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به ریاست سید محمود ساداتی برگزار شد، حورانه کورش نیا، کیارمین محمدنژاد و محمدصادق زارع پورنصیرآبادی بابت اتهام فعالیت تبلیغی فرقه ایی خلاف و مغایر شرع اسلام به دفاع از خود پرداختند.

این افراد به همراه یک شهروند دیگر به نام عطیه رنجوربناب در تاریخ بیست و هفتم آذرماه، توسط شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز بابت اتهامات عضویت در جمعیت های معارض کشور و خلاف و مغایر شرع اسلام تفهیم اتهام شدند. برای حورانه کورش نیا، کیارمین محمدنژاد و محمدصادق زارع پورنصیرآبادی بابت اتهام عضویت در جمعیت های معارض کشور قرار منع تعقیب صادر و عطیه رنجوربناب از هر دو اتهام تبرئه شد.

حورانه کورش نیا، کیارمین محمدنژاد، محمدصادق زارع پورنصیرآبادی و عطیه رنجوربناب، شهروندان ساکن شیراز مورخ ششم مهرماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی در شهرستان سروستان بازداشت شدند. این شهروندان پس از گذراندن حدود یک ماه بازداشت در بازداشتگاه اطلاعات سپاه و زندان عادل‌ آباد شیراز با تودیع وثیقه آزاد شدند.

یک منبع مطلع ضمن تایید این خبر گفت: که دلیل بازداشت این افراد، پخش کردن تراکت هایی با محتوای گفته های محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه بوده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید