دادگاه انقلاب زاهدان: محمد نارویی به دوازده سال حبس محکوم شد

محمد نارویی

محمد نارویی، شهروند اهل زاهدان توسط دادگاه انقلاب این شهر به اتهام عضویت و همکاری با گروه های مخالف نظام، به دوازده سال حبس محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، محمد (علی) نارویی توسط دادگاه انقلاب زاهدان به دوازده سال حبس تعزیری محکوم شد.

بر اساس حکمی که اخیرا توسط دادگاه انقلاب زاهدان صادر و به آقای نارویی ابلاغ شده، وی به تحمل دوازده سال حبس تعزیری محکوم شده است.

عضویت و همکاری با گروه های مخالف نظام، از جمله اتهامات وارده بر آقای نارویی است. کماکان از مصادیق اتهامی وی اطلاعی حاصل نشده است.

محمد (علی) نارویی، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۰، فرزند خدانور، مجرد، اهل و ساکن زاهدان در تاریخ نوزدهم فروردین ۱۴۰۲ توسط نیروهای وزارت اطلاعات در زاهدان بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی منتقل شد. او طی مدت زمان بازداشت از حق دسترسی به وکیل محروم ماند.

پس از دستگیری آقای نارویی، رسانه های نزدیک به نهادهای امنیتی ویدیویی از اعترافات اجباری اخذ شده از وی را منتشر کردند. در این ویدیو که مشخص نیست تحت چه شرایطی ضبط شده است، محمد نارویی به عنوان یکی از اعضای یک گروه شبه‌ نظامی معرفی شد. در پی این اقدام، گروه مورد اشاره با انتشار بیانیه ای ادعاهای مطروحه را بی اساس و غیر واقعی خواند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید