بازداشت مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا در تهران

مسعود طباطبایی

مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد.

حمید محمدی، رئیس هیات مدیر دیجی‌ کالا با انتشار مطلبی در این رابطه اعلام کرد: “متاسفانه عصر روز جمعه مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا علیرغم توضیحات و تلاش‌ های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌ های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد.”

طی روزهای اخیر دادستانی تهران به دلیل “انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات” در برخی از محصولات ارائه شده در سایت دیجی کالا با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علیه این شرکت اعلام جرم کرد.

به دنبال اعلام جرم دادستان تهران، تصاویری از شعارنویسی بر دیوارهای ساختمان این شرکت در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش های منفی بسیاری را در پی داشت.

لازم به ذکر است، پیشتر نیز ساختمان اداری دیجی‌ کالا واقع در تهران، به دلیل عدم رعایت حجاب توسط نیروهای اماکن فراجا پلمب شده بود.

همچنین در مردادماه امسال، مرکز رسانه قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی علیه کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید