بازداشت و انتقال عیسی ابراهیم‌ زاده به زندان نقده

عیسی ابراهیم‌زاده

عیسی ابراهیم‌ زاده، شهروند ساکن اشنویه که پیش‌تر توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت شده بود، جهت تحمل دوران محکومیت چهار سال حبس خود به زندان نقده منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲، عیسی ابراهیم‌ زاده شهروند اهل اشنویه جهت تحمل محکومیت خود بازداشت و راهی زندان نقده شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند ضمن تایید این خبر گفت: “روز سه شنبه هفدهم بهمن ۱۴۰۲، آقای ابراهیم زاده طی یک تماس کوتاه تلفنی با خانواده خود، از انتقالش به زندان نقده خبر داده است. همچنین انتقال آقای ابراهیم زاده به زندان نقده جهت سپری کردن دوران محکومیت چهار ساله وی صورت گرفته است.”

در فروردین ماه سال جاری، آقای ابراهیم زاده توسط دادگاه انقلاب اشنویه از بابت اتهاماتی از جمله “عضویت در گروه های مخالف نظام و تبلیغ علیه نظام” مجموعا به پنج سال حبس محکوم شده بود. با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی چهار سال حبس در خصوص وی قابل اجرا خواهد بود.

عیسی ابراهیم‌ زاده مورخ پانزدهم بهمن ماه امسال، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در شهرستان اشنویهبازداشت شد.

عیسی ابراهیم‌ زاده، شهروند اهل روستای “ده‌ شمس” از توابع اشنویه، پیش از این نیز سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است. وی در تاریخ ۳۰ آبان ماه سال گذشته در رابطه با اعتراضات سراسری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و در تاریخ بیست و دوم دی ماه همان سال با تودیع وثیقه پانصد میلیون تومانی از زندان این شهر آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید