آزادی موقت مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا

مسعود طباطبایی

مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا با اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام به صورت موقت با تودیع قرار وثیقه آزاد شد..

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌ کالا که روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، بازداشت شده بود به صورت موقت آزاد شد.

شب گذشته حمید محمدی، رئیس هیات مدیر دیجی‌ کالا با انتشار مطلبی در این رابطه اعلام کرد: “دقایقی پیش، خوشبختانه مسعود طباطبایی عزیز از بازداشت موقتا آزاد شد و فردا صبح دوباره باید در دادسرا حضور پیدا کند.”

آقای محمدی روز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه، در خصوص بازداشت مدیر عامل شرکت مذکور اطلاع رسانی کرد و اظهار داشت که آقای طباطبایی “علیرغم توضیحات و تلاش‌ های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌ های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شده است.”

طی روزهای اخیر دادستانی تهران به دلیل “انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات” در برخی از محصولات ارائه شده در سایت دیجی کالا با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علیه این شرکت اعلام جرم کرد.

به دنبال اعلام جرم دادستان تهران، تصاویری از شعارنویسی بر دیوارهای ساختمان این شرکت در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش های منفی بسیاری را در پی داشت.

لازم به ذکر است، پیشتر نیز ساختمان اداری دیجی‌ کالا واقع در تهران، به دلیل عدم رعایت حجاب توسط نیروهای اماکن فراجا پلمب شده بود.

 

همچنین در مردادماه امسال، مرکز رسانه قوه قضاییه از تشکیل پرونده قضایی علیه کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید