بازداشت مجدد صمد پورشه جهت اجرای حکم حبس

صمد پورشه

صمد پورشه، از فعالان مدنی که در سالگرد جنبش “زن، زندگی، آزادی” بازداشت شده بود، جهت اجرای حکم سه ماه و یک روز حبس تعزیری راهی زندان مرکزی یاسوج شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آقای پورشه پیش‌تر به اتهام “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رهبری” به پرداخت دو و نیم میلیون تومان جزای نقدی به جای سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

ابلاغیه‌ای از سوی شعبه اجرای احکام دادگاه انقلاب یاسوج برای آقای پورشه ارسال شده که در آن به وی دستور داده شده تا پایان روز جاری خود را به زندان یاسوج معرفی کند.

آقای پورشه در بهمن ماه سال جاری توسط دادگاه انقلاب یاسوج به اتهام “توهین به رهبری” به سه ماه و یک روز حبس و به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به پرداخت دو و نیم میلیون تومان جزای نقدی به جای سه ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

همچنین، شعبه دوم دادگاه کیفری یک یاسوج ایشان را به اتهام “نشر اکاذیب رایانه‌ای و تشویش اذهان عمومی” به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم کرده است که این حکم به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمده است.

صمد پورشه در تاریخ ۲۵ شهریور ماه سال جاری توسط اطلاعات سپاه در شهر یاسوج بازداشت و در نهایت اوایل آبان ماه با تودیع وثیقه یک میلیارد تومانی تا اتمام مراحل دادرسی از زندان مرکزی یاسوج آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید