آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر سهیل بابادی برگزار شد

پس از گذشت ۴ سال آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر «سهیل بابادی» زندانی عقیدتی محبوس در زندان رجائی‌ شهر کرج، روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه در شعبه ۳۶ دادگان تجدید نظر از سوی «قاضی پورعرب» برگزار و حکم صادره ظرف مدت یک هفته به نامبرده ابلاغ خواهد شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پیش تر طی ۸ ماه گذشته پرونده این زندانی عقیدتی به شعبه ۳۶ به ریاست «قاضی زرگر» جهت رسیدگی منتقل شده بود، در حال حاضر علی‌رغم ارجاع پرونده نامبرده به این شعبه دادگاه وی در این شعبه به قضاوت «قاضی پورعرب» قاضی شعبه ۵۴ مورد بررسی قرار گرفته است.”
«سهیل بابادی» در اول خرداد ماه ۱۳۹۱ به دلیل نوشتن جملات طنز در صفحه فیس بوک “کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان” بازداشت و به اتهام توهین به مقدسات در دادگاه کیفری استان به ۵ سال حبس محکوم شد.
این زندانی عقیدتی در نهایت به اتهام «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» و «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» به ۷ سال زندان دیگر محکوم گردید.
این زندانی عقیدتی محبوس در زندان رجایی شهر کرج پس از گذشت چهار سال از بازداشت از عفونت کلیه و سنگ کلیه رنج برده و از اعزام به مراکز درمانی جهت بهبودی محروم بوده است.
تا کنون به علت عدم نهایی شدن حکم، از اعزام وی به مرخصی جهت درمان از سوی مسوولین ممانعت به عمل آمده است.
گفته شده در پرونده این زندانی عقیدتی، جعل مدارک صورت گرفته است تا جایی که نظر کارشناس رسمی در حکم اولیه گفته شده ” اکانت فیسبوک مورد نظر مربوط به این زندانی عقیدتی نیست”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید