امتناع هفت درویش زندانی از حضور در آمار زندان

هفت درویش گنابادی محبوس در زندان تهران بزرگ ( فشافویه) به نام‌های احمد ایرانی خواه، سعید دوراندیش، سخاوت سلیمی، اکبر داداشی، سعید سلطان‌پور، مجید رشیدی و حیدر تیموری با خواسته‌ی اجرایی شدن مصوبات آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها از حضور در آمار زندان فشافویه خودداری کردند. درویشان زندانی اعلام کردند تاز مانی که رئیس زندان فشافویه و مسئولان در سازمان زندان‌ها مطابق آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها و اصل تفکیک جرائم عمل نکنند در آمار زندان حاضر نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مجذوبان نور نزدیک به دراویش گنابادی، سعید سلطان‌پور، مجید رشیدی و حیدر تیموری سه درویش زندانی با محکوم کردن عمل رئیس زندان فشافویه در تحریک زندانیان عادی که منجر به ضرب‌وجرح دو درویش معترض به نام‌های احمد ایرانی‌خواه و سعید دوراندیش شده است اعلام کردند قانون و مصوبات آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها مسئولان زندان را به اجرای قانون مقید کرده است.

احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش از درویشان محبوس در سالن ۳ تیپ ۱ زندان فشافویه با تحریک افسرنگهبان توسط زندانیان مورد ضرب‌وجرح قرارگرفته‌اند. این دو درویش زندانی به حضور در میان زندانیان جرائم مواد مخدر، سرقت، و قتل معترض هستند و در اعتراض به خلف وعده مسئولان زندان برای تجمیع دراویش زندانی، از حضور در «آمار زندان» خودداری کرده بودند.

پس انتشار خبر ضرب‌وجرح دو درویش زندانی، سخاوت سلیمی و اکبر داداشی دو درویش گنابادی زندانی در اقدامی مشابه از حضور در آمار خودداری کرده و خواستار دیدار با احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش شده بودند.

گفته می‌شود احمد ایرانی خواه و سعید دوراندیش به‌رغم تهدید و ضرب و شتم کماکان از حضور در آمار زندان خودداری می‌کنند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید