احضار اسماعیل احمدی راغب فعال سیاسی به پلیس امنیت عمومی شهریار+عکس

«اسماعیل احمدی راغب»فعال سیاسی و مدنی با نام «زرتشت احمدی راغب» در فضای مجازی، صبح روز جاری یکشنبه ۲۱ تیر ماه با دریافت احضاریه از سوی پلیس امنیت عمومی شهریار می بایست در روز دوشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۴جهت پاره ای از توضیحات خود را به این ارگان امنیتی معرفی کند.
به گزارش کمپین دفاع اززندانیان سیاسی و مدنی،پیش تر «اسماعیل احمدی راغب» به عنوان یکی از فعالین در تحصن نسرین ستوده در مقابل ساختمان کانون وکلا (تحصنی که در اعتراض به رای شعبه دوم دادگاه انتظامی وکلا مبنی بر محرومیت ۳ ساله این حقوقدان از وکالت، آغاز شد) نقش داشته است.
این تحصن چندی پیش با کاهش حکم ۳ سال به ۹ ماه به پایان رسید.

esmaeil. gohar eshghi _kampein.infoیک منبع موثق ازاین وضعیت کامل این فعال سیاسی ومدنی که نخواست نامش منتشر شود در گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت ” احتمال آن می رود که احضار وی در خصوص شرکت در تحصن نسرین ستوده در مقابل کانون وکلا و همیاری و دیدار با خانواده های زندانیان سیاسی و جانباختگان اعتراضات مردمی ۸۸ باشد”
«اسماعیل احمدی راغب» پیش تر سابقه بازداشت های مکرر در دهه ۶۰ و احضار به وزارت اطلاعات پس از وقایع انتخابات دروغین سال ۸۸ را در پرونده خود دارد.
وی از سال ۱۳۷۰ به دفعات مکرر کاندید مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر شد اما به دلیل ضدیت با “ولایت فقیه” ، “اسلام” و “انقلاب” رد صلاحیت شد.
وی در فیسبوک شخصی خودبا انتشار خبر احضار خود به پلیس امنیت عمومی شهریار می نویسد:
“درود . امروز ماموری لباس شخصی این برگ احضاریه به پلیس امنیت شهریار را تحویل همسرم داده . در برگه نوشته شده : بدینوسیله حسب دستورمقام محترم قضایی به شما ابلاغ می گردد راس ساعت ۹ فردا ۲۲ تیرماه جهت پاره ای از توضیحات به نشانی پلیس امنیت در شهریار مراجعه نمایید . بدیهی است در صورت عدم حضور پیگرد قضایی ( جلب )را به دنبال خواهد داشت . بسیار خوب فردا می روم اما به این می اندیشم که شاید رد پای دکل های گمشده نفت را در انبار خانه من یافته اند ، یا شاید بابک زنجانی میلیارده دلار پول نفت را به حساب من ریخته ؟ شاید هم بقایی معاون احمدی نژاد که میلیاردها ثروت میهن را که در ده کشور سرمایه گذاری کرده مرا نیز شریک نموده ! که باید توضیحاتش را من بدهم ! . اما همه می دانیم که با احضار و زندان و سرکوب صدای آزدایخواهی مردم ایران قطع نمی شود . اینجا ایران ، شهریار ، من فریاد آزادی سرزمین مهر …..”

۱۱۲۶۷۳۹۲_۵۰۷۷۶۸۵۳۶۰۴۱۷۸۸_۵۰۲۶۹۸۸۶۴۰۱۱۴۴۹۹۰۷_n

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید