تشدید اعمال فشار نهادهای امنیتی بر زندانیان سیاسی

وضعیت جسمی،روحی و روانی، زندانی سیاسی، عباس محمدی، زندانی محکوم به «اعدام»، در اثر اعمال فشار نهادهای امنیتی و قضایی، نامناسب گزارش شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ عباس محمدی، زندانی سیاسی محکوم به «اعدام»، که در جریان اعتراضات دی‌ماه ۹۶ بازداشت و به دو بار اعدام محکوم شده، همچنان تحت اذیت و آزار مسئولان زندان اصفهان، از رسیدگی پزشکی محروم مانده است.

عباس محمدی در ادامه پروژه مجنون‌سازی زندانیان سیاسی، در اردیبهشت‌ماه به بیمارستان اعصاب و روان مدرس اصفهان منتقل و در آنجا بستری شده بود.

پروژه مجنون‌سازی زندانیان سیاسی، سال‌هاست برای حذف فیزیکی و یا ساکت کردن مخالفان سیاسی محبوس در زندان‌ها به اجرا در می‌آید.

ماموران امنیتی با تهدید زندانیان سیاسی، مبنی بر انتقال آن‌ها به بیمارستان‌های اعصاب و روان، آن‌ها را تحت فشارهای شدید روحی قرار می‌دهند.

این پروژه تاکنون بر روی شماری از زندانیان سیاسی مانند؛ کیانوش سنجری، سها مرتضایی، هنگامه شهیدی، هاشم خواستار، انسیه عبدالحسینی، میثم بهرام‌آبادی و بهنام محجوبی اجرا شده است.

بهنام محجوبی، درویش گنابادی کشته شده، اسفند ماه سال گذشته در اثر فشارهای روحی ناشی از انتقال به بیمارستان اعصاب و روان امین‌آباد و تجویز داروی اشتباه جان خود را از دست داد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید