آرزو رحیم خانی از دانشگاه آزاد اندیمشک اخراج شد

دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک

آرزو رحیم خانی، استاد دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک، از دانشگاه اخراج شد. خانم رحیم‌خانی، پیشتر همراه با همسرش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آرزو رحیم خانی، استاد دانشگاه آزاد واحد شهرستان از دانشگاه اخراج شد.

بر اساس این گزارش، خانم رحیم خانی در تاریخ ۸ تیرماه امسال به همراه همسرش رامین بیرانوند توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و در تاریخ پنجم مردادماه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

آرزو رحیم خانی، استاد دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک از ادامه فعالیت محروم و از دانشگاه اخراج شد.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: «ماه گذشته به صورت شفاهی به خانم رحیم خانی گفته شد که از دانشگاه اخراج است. ولی علیرغم مراجعه چندباره او، حکم اخراج به صورت کتبی به ایشان ابلاغ نشد و تنها گفتند که حکم محرمانه است. این در حالی است که حقوق این استاد دانشگاه از تابستان امسال قطع شده بود.»

آرزو رحیم خانی به همراه همسرش رامین بیرانوند در تاریخ ۸ تیرماه توسط ماموران قرارگاه امنیتی ابوالفضل العباس خوزستان در منزل خود در اندیمشک بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

نیروهای اطلاعات سپاه در زمان بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروندان کرده و وسایل شخصی آنان از جمله کامپیوتر و تلفن‌های همراه را ضبط کرده و با خود بردند. این شهروندان در تاریخ ۵ مردادماه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

آرزو رحیم خانی تا پیش از بازداشت مدرس دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک واقع در استان خوزستان بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید