نرگس محمدی، با انتشار مطالبی از زندان گفت: مواضع من در مقابل نظام استبدادی به قوت خود باقی است

نرگس محمدی

نرگس محمدی، زندانی سیاسی و فعال حقوق بشر محبوس در زندان، با انتشار مطلبی بر تداوم مواضع خود علیه نظام استبدادی جمهوری اسلامی و قوه قضاییه عدالت‌ستیز تاکید کرد و گفت: در صورت بازگرداندن من به بند ۲۰۹ اوین جهت اعمال فشار علیه من، اعلام اعتصاب دارو و غذا خواهم کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، نرگس محمدی عنوان کرد:  موضع من در رابطه با نافرمانی مدنی در مقابل نظام و حاکمیت استبدادی، قوه قضاییه وابسته و غیرمستقل و عدالت‌ستیز و نظرم در مورد تحريم ناقضان حقوق بشر به قوت خود باقی است.

وی اظهار داشت: ماموران امنیتی و حتی بازجوها با در دست داشتن ریموت ساختمان، به راحتی وارد حیاط و منزل من شدند و در صدد ضبط تبلت من و تلفن همراه مهمان‌ها بودند که با اعتراض تند و شدید من مواجه و منصرف شدند.

این زندانی سیاسی افزود: وقتی در نزد قاضی اجرای احکام اوین اعتراض کردم که من زندانی هستم و باید زیر نظر سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه باشم نه سازمان امنیتی، چرا نیروهای امنیتی به خانه‌ من یورش آورده‌اند؟ چرا  می‌خواستند تبلت من و تلفن همراه مهمان‌های من را ضبط کنند؟ قاضی گفت؛ من موکدا دستور جلب شما را صادر نموده‌ام، نه ضبط وسایل و تلفن همراه و تبلت را، احتمالا اتهامات جدیدی علیه شما مطرح شده است!

خانم محمدی عنوان کرد: ماموران امنیتی به مقابل درب اتاق قاضی هجوم آورده و به وی گفتند؛ نرگس محمدی را به ما تحویل بدهید تا به بند ۲۰۹ ببریم، وی دارای اتهامات جدید در دوره مرخصی است. قاضی گفت؛ من حکم جلب  زندانی را به زندان قرچک صادر نموده‌ام. بعد از کشمکش بین مامورین امنیتی و قاضی اجرای احکام دادسرای اوین، من را به زندان قرچک اعزام نمودند.

وی اظهار داشت: در صورت بازگرداندن من به بند ۲۰۹ اوین جهت اعمال فشار، اعلام اعتصاب دارو و غذا خواهم کرد.

این زندانی سیاسی با بیان اینکه همه فعالیت‌های من در دوره مرخصی شفاف و آشکار بوده و موردی برای بازجویی نیست، تاکید کرد: همچنین اعلام می‌کنم؛ موضع من در رابطه با نافرمانی مدنی در مقابل نظام و حاکمیت استبدادی، قوه قضاییه وابسته و غیرمستقل و عدالت‌ستیز و نظرم در مورد تحريم ناقضان حقوق بشر به قوت خود باقی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید