کشته شدن «امام جمعه» اهل سنت به ضرب گلوله در شهرستان سرباز

محمد کریم حملی

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته ۹ خردادماه، محمد کریم حملی “امام جمعه” اهل سنت مسجد روستای گوازدر بخش کلات، در یکی از محورهای شهرستان سرباز در پی یک حمله مسلحانه کشته شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ دیده بان ایران، روز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱، با انتشار گزارشی نوشت: مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گواز در بخش کلات طی یک حمله مسلحانه کشته شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حادثه در محور انگوری به کلات شهرستان سرباز صورت گرفته است، گفت: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود روئیت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات است که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در این محور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح شده است.

احمد طاهری افزود: مولوی محمد کریم حملی امام جماعت با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شد که بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

به گفته احمد طاهری تحقیقات جهت شناسایی و بازداشت متهمان آغاز شده است.

روز جمعه ۶ خردادماه نیز یک مامور نیروی انتظامی که با خودروی شخصی خود در مسیر ایرانشهر به دلگان در حرکت بود در پی یک حمله مسلحانه کشته شد.

همچنین روز شنبه هفت خردادماه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از زخمی شدن دو مامور پلیس در خیابان طالقانی به ضرب گلوله خبر داد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید