مهرداد بختیاری، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد

مهرداد بختیاری
مهرداد بختیاری، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شدو به مکان نامعلومی منتقل شد. خبرگزاری فارس، وابسته به ارگانهای امنیتی ایران مدعی شد، طی عملیاتی عوامل «مرتبط با سرویس های بیگانه» بازداشت شده اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱، مهردادبختیاری، عموی پویا بختیاری، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

براساس این گزارش، بازداشت مهرداد بختیاری همزمان با بازداشت ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱، ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری و زن برادر مهرداد بختیاری، در پی یورش ماموران امنیتی به منزل شخصی او پس از شکستن درب ورودی منزل و تفتیش و ضبط برخی وسائل شخصی بازداشت شد.

همچنین، امروز دوشنبه رحیمه یوسف زاده مادر نوید بهبودی، سکینه احمدی مادر ابراهیم کتابدار و محبوبه رمضانی – مادر پژمان قلی پور، در منزل شخصی رحیمی یوسف زاده بازداشت شدند.

در ادامه بازداشتهای گسترده، امروز دوشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱، سعید دامور، برادر وحید دامور از جانباختگان اعتراضات آبان ۱۳۹۸، در پی یورش ماموران امنیتی به منزل پدری او پس از تفتیش منزل و ضبط برخی وسائل شخصی بازداشت شد.
در همین زمینه، خبرگزاری فارس، وابسته به ارگانهای امنیتی ایران مدعی شد:”تعدادی از عناصر مجری دستورات بیگانگان، روز در جلسه‌ای که برای ایجاداغتشاش، برگزار شده بود، توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند. رابط مالی خارجی آن‌ها نیز در عملیات جداگانه‌ای دستگیر شده است.”

این رسانه وابسته به ارگانهای امنیتی ایران همچنین ادعا کرد:”این افراد با پوشش دادخواهی با فرد متصل با سرویس جاسوسی بیگانه ارتباط گرفته بودند و از یک رابط مالی خارجی پول دریافت می‌کردند تا اغتشاش و ناامنی در کشور ایجاد کنند.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید