برگزاری تجمع اعتراضی در دیواندره؛ بازداشت و بازجویی چند ساعته سه معلم توسط نیروهای امنیتی

محی‌الدین کریمیان، اسعد علوی و کورش بابامرادی

سه معلم به نام های محی‌الدین کریمیان، اسعد علوی و کورش بابامرادی، پس از برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل اداره آموزش و پرورش دیواندره توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از چند ساعت بازداشت آزاد شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز سه شنبه چهار مردادماه ۱۴۰۱، سه معلم به نام های محی‌الدین کریمیان، اسعد علوی و کورش بابامرادی، در شهرستان دیواندره بازداشت و با تلاش دیگر همکاران پس از چند ساعت بازجویی آزاد شدند.

بر اساس این گزارش، این شهروندان روز سه شنبه همراه شمار دیگری از معلمان شهرستان دیواندره با برگزاری تجمعی اعتراضی در مقابل اداره آموزش و پرورش دیواندره به تداوم بازداشت امید شاه محمدی، هیوا قریشی، پرویز احسنی و کاوه محمدزاده، از اعضای انجمن صنفی معلمان دیواندره اعتراض کردند.

این شهروندان پس از خروج از ساختمان اداره آموزش و پرورش توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از چند ساعت با پیگیری همکاران آزاده شده‌اند.

امید شاه محمدی، هیوا قریشی، پرویز احسنی و کاوه محمدزاده، فعالین صنفی معلمان دیواندره روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه، توسط نیروهای امنیتی در دیواندره بازداشت شدند و کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می برند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید