حسین کوشی، فعال کارگری، جهت تحمل محکومیت خود بازداشت و به زندان تبریز منتقل شد

حسین کوشی

نیروهای امنیتی در شهر تبریز، حسین کوشی را جهت تحمل حبس بازداشت کردند. او پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب تبریز به اتهام توهین به رهبری و فعالیت تبلیغی علیه نظام محاکمه شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه یک آبان ماه ۱۴۰۱، حسین کوشی، فعال کارگری، ساکن شهر تبریز مرکز استان آذربایجان غربی، برای سپری کردن دوران حبس تعزیری شش ماهه خود بازداشت و به زندان این‌ شهر منتقل شد.

یک‌ منبع مطلع در تشریح این گفت:”در حالی حسین کوشی برای تحمل حبس خود بازداشت و روانه زندان تبریز شد که از قبل هیچگونه ابلاغیه و حتی تماسی از اجرای احکام برای تحمل حبس به او نگرفته بودند. او در حال حاضر در بند قرنطینه زندان تبریز بسر می برد.”

لازم به ذکر است، حسین کوشی، در مراحل دادرسی، توسط شعبه ۲ دادگاه انقلاب تبریز به اتهام(توهین به رهبری) به تحمل شش ماه حبس تعزیری و ۱۸ ماه حبس تعلیقی و از بابت اتهام (فعالیت تبلیغی علیه نظام) هم به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود. با اعمال ماده ۱۳۴ مجازات اسلامی، اشد مجازات از بابت اتهام(توهین به رهبری) یعتی ۶ ماه حبس تعزیری و ۱۸ ماه حبس تعلیقی برای حسین کوشی لازم به اجرا شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید