چهار تن از فعالان صنفی فرهنگیان شهرستان مریوان جهت جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام احضار شدند

سیوان سلیمانی، آرام محمدی، آرام قادری و تحسین مصطفی

چهار تن از فعالان صنفی فرهنگیان شهرستان مریوان به نام‌های سیوان سلیمانی، آرام محمدی، آرام قادری و تحسین مصطفی، به جهت جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام احضار شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سیوان سلیمانی، آرام محمدی، آرام قادری و تحسین مصطفی، چهار تن از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی فرهنگیان شهرستان مریوان از توابع استان کردستان، جهت تفهیم اتهام به شعبه یک بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان احضار شدند.

براساس این گزارش، تحسین مصطفی، آرام محمدی، سیوان‌ سلیمانی و آرام‌قادری، در تاریح ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، با دریافت تماس های تلفنی بصورت جداگانه به شعبه یک بازپرسی دادسرای شهرستان مریوان برای تاریخ رسیدگی ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ احضار شدند.

لازم به اشاره است، سیوان سلیمانی، آرام قادری، آرام محمدی و تحسین مصطفی، در تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی صنفی فرهنگیان ایران که در شهرهای مختلف در حال برگزاری بود توسط نیروهای امنیتی، بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه اداره اطلاعات مریوان و طی مراحل بازجویی سپس در تاریخ ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه یا کفالت آزاد شدند. / به نقل از شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان کشور،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید