احضار کوکب بداغی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان جهت تشکیل جلسه دادرسی در دادگاه انقلاب اهواز

کوکب بداغی

دادگاه انقلاب اهواز، با ارسال ابلاغیه ای کوکب(پگاه)بداغی را احضار کرد.  او پیش‌تر به اتهام‌هایی همچون فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی و خارجی و عضویت در گروه‌هایی که هدف آنها بر هم زدن امنیت کشور می باشد تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز سه شنبه ۱۶اسفند ماه ۱۴۰۱، کوکب(پگاه)بداغی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، ساکن اهواز مرکز استان خوزستان، با دریافت ابلاغیه ای از سوی کاظم بهوندی، رئیس دفتر شعبه سه دادگاه انقلاب اهواز به جلسه دادرسی فراخوانده شد.

براساس این ابلاغیه، جلسه دادگاه کوکب(پگاه)بداغی از بابت اتهامات (فعالیت تبلیغی به نفع گروههای مخالف نظام)، (اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی و خارجی) و (عضویت در گروههایی که هدف آنها بر هم زدن امنیت کشور می باشد) در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در شعبه سه دادگاه انقلاب اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به اشاره است، جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام کوکب (پگاه) بداغی، در تاریخ ۱۸آبان ماه ۱۴۰۱، توسط بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای عمومی و انقلاب اهواز برگزار و این فعال صنفی فرهنگیان، با تودیع قرار کفالتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان آزاد شد.

این فرهنگی ساکن اهواز پیشتر هم به سبب فعالیتهای صنفی خود با پرونده سازی، احضار و با پرونده سازی مواجه شده بود.

کوکب(پگاه)بداغی، معلم ورزش، در مقطع دبیرستان در یکی از مدارس استان خوزستان، خواستار توجه مسئولان به وضعیت و مطالبات صنفی جامعه فرهنگیان است./ به نقل کانون صنفی معلمان ایران،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید