بازداشت و بازجویی چند ساعته یک فعال مدنی در شهرستان دهدشت

مجتبی حفیظیان

مجتبی حفیظیان، فعال مدنی اهل شهرستان دهدشت پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد.  هنوز از دلایل بازداشت این شهروند اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، در ساعات پایانی ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، مجتبی حفیظیان، اهل شهرستان دهدشت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از بازداشت و چند ساعت بازجویی در بازداشتگاه یکی از ارگان‌های امنیتی آزاد شد.

یک منبع مطلع در این‎باره به گزارشگر ما گفت:”علت بازداشت آقای حفیظیان،‌ در پس انتشار مطلبی بود که وی در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده بود.”

لازم به اشاره است، مجتبی حفیظیان، در ساعات اولیه صبح ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱، مجتبی حفیظیان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

مجتبی حفیظیان، پیش از این هم در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱، توام با ضرب و شتم، توسط ماموران امنیتی بازداشت و جهت بازجوئی و تشکیل پرونده به بازداشتگاه اداره اطلاعات در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل و پس از سپری کردن دوران بازجویی، در تاریخ ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱، به زندان مرکزی این شهر منتقل و در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۲ میلیارد تومان آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید